Monday, May 3, 2010

syok pulak

ada blog.

at least it records 1 part of my brains yang sememangnya messy ni.

oh.

saya sdg nak siapkan final make-up untuk buku yang akan diprint minggu ini.

saya sukakan final-final stage.

proofreading.

double checking.

all the hard work coming together slowly.

sambil2 itu.

antara perbualan yg buat saya senyum.

Ifa bawa perfume branded untuk dijual.

'akak sukalah perfume moksino (moschino) ni.' kata kak Lah.

'kak Noolie, saya nak pegi beli (nasik) ayam dara ni!'

'alah. ayam tu mesti tak dara sebenarnya.'

sambil2 itu.

kak miah beli perfume untuk laki dia.

saya cadangkan buat surprise kat dia, balut n letak bawah bantal. isn't a surprise sgt best? cannot wait to hear abg arif's reaction.

graphic designer saya;yg cakap saya agak mcm firaun bila deadline (huhu I suggested we skip lunch altogether and stay till midnight) hari ni tak ada.

saya godam komputer dia. buat index buku sendiri. curik2 blajar pasal layout. gila best.

sambil itu saya peek music file dia.

ada satu lagu 'suci dalam debu' by saleem. an old song. rock leleh punye. saya layan jugak. pergh.bajet suci (?)

eh eh. saya cakap dlm bahasa ibunda. tak pengsan kan :)

kadang2.

saya berhenti dan fikir.

cantiknya hidup ni.in all its flaw and simplicity.

Allahuakhbar.

3 comments:

  1. ayam dara bukan ayam tu dara. (tidak bertelur)

    dara means dari rempah asli.

    saya baru tau mksud sebenar taun lepas. sebelum ni ingt mmg ayam dara. LOL

    ReplyDelete
  2. oh saya mati2 ingat ayam yg masih tidak 'disentuh'

    wahaha.jahil gile.

    ReplyDelete
  3. parfume??i likeee~~

    ReplyDelete